Oбклaдинкa Oлeни Зeлeнськoї угоду кому) aмeрикaнськoгo Издaниe   нaприкінці липня стaлa oднією з   нaйбільш oбгoвoрювaниx тeм в укрaїнськoму мeдіaпрoстoрі й нaвіть дaлa стaрт мaсштaбнoму флeшмoбу, в мeжax якoгo жінки підтримaли пeршу лeді, сидячи, як їм xoчeться. І пoки oдні oбгoвoрювaли пoзу Зeлeнськoї нa цій вжe істoричній фoтoгрaфії, інші звeрнули увaгу нa її наружность й особливо в взуття – замість класичних туфель стилістка знімання Юлія Пеліпас підібрала угоду кому) першої леді елегантні чорні балетки. Їхнім автором виявився український бренд HVOYA. Розповідаємо оборона нього докладніше.

Олена Зеленська в балетках HVOYA в обкладинці американського Испускание

Ці лаконічні й прості нате перший погляд балетки мають дуже символічну назву Ballerinas Di, що відсилає ще й давно образу принцеси Діани. Ця смілива жінка також безграмотный боялася йти проти громадської думки, вірячи у свої ідеали та принципи. После того ж балетки вона носила в різних життєвих ситуаціях, демонструючи, що елегантність в тр не завжди залежить від висоти підборів. В українок сьогодні любов поперед подібних моделей має інші причини — ти неважный (=маловажный) знаєш, що з тобою если за секундочку й куди крестины буде   бігти, тому твоє взуття має бути зручним, і, звісно, ж гарним.

Балетки HVOYA

Зручність взагалі є одним з пріоритетів марки HVOYA, яка, крім взуття, ще спеціалізується в випуску лаконічних сумок. Бренд питать) любовь к кому працювати з м’якою шкірою, а ті самі балетки навіть порівнює з чешками. «У HVOYA ми намагаємося об’єднати уют і жіночність у єдине ціле в контексті тих умов, які диктує сучасність. Світ вимагає від жінки бути швидкою, активною, мобільною   – розповідають у бренді. –   І ми підкоряємося йому — неприметно робимо зручне взуття й сумки.   У своїх колекціях ми культивуємо чистоту ліній і лаконізм. Геометрію форм і пропорцій. Увагу вплоть до матеріалів і деталей. А найкращі італійські шкіри й велюри дають нам можливість створювати речі, які хочеться носити».

Взуття получи підборах у колекціях марки також можна побачити, але це підбори, получи яких можна безграмотный просто гарно стояти. Нерідко саме вони стають центром уваги в тій чи іншій парі. «Саме после   допомогою них ми втілюємо ідею «нової фемінності» — легкої, невигадливої, самобутньої», – додають у HVOYA.

Попри свій потяг по лаконічності та естетики 1990-х, у HVOYA   безлюдный (=малолюдный) забувають працювати і з українською спадщиною, демонструючи, як її можна переосмислити в сучасному ключі. Фурнитура цього – новий літній дроп бренду   Vyazani. Povyazani., що продовжує   історію використання ручної вишивки возьми взутті HVOYA.   Тільки цього разу майстри маловыгодный просто використовували окремі декоративні прийоми, а створили повністю в’язане взуття, яке відсилає после українських традицій плетіння. «Створення колекції розпочалося ще впредь до повномасштабного вторгнення, сиречь вона относительно мир і мирне життя. Ради нас українців, таких працьовитих, талановитих та гарних. Крізь часи — насчет спадок і искусность, про способности і дар. Ради нас нових, если тепер є розуміння, що життя, як корпия,   — може обірватись у всего хорошего-яку мить. Наші ж пряжа — міцні».

Літній дроп HVOYA

Літній дроп HVOYA