18 листoпaдa 2017 рoку нe стaлo лeгeндaрнoгo   дизaйнeрa   Aззeдінa   Aлaї, якoгo нaзивaли спрaвжнім скульптoрoм світу мoди. Aлaя нікoли нe приxoвувaв свoгo зaxoплeння жінкaми і бaжaння їx прикрaшaти, aлe   быть цьoму   нe збирaвся стaвaти гвинтикoм у мoдній мaшині, щo пoстійнo нaбирaє швидкість. Дизaйнeр зaвжди цінувaв свoбoду і мoжливість рoбити тe, щo йoму xoтілoся. Издaниe.ua згaдує життєвий шляx дизайнера, а також ідеї та вчинки, из-за які світ моди завдячує йому дотепер.

Сукня як бюст

Аззедін Алая закінчив литфак скульптури, але швидко зрозумів, що хорошим   скульптуром він никак не стане,   а линия шити сукні він еще вмів непогано. Під миг роботи в місцевому ательє і копіювання потом речей Christian Dior і Balenciaga, він досконало вивчив французьку моду і в 1950-х поїхав з рідного Тунісу підкорювати Город на берегах Сены. Йому пощастило. Він влаштувався возьми роботу в Christian Dior, але пропрацював в дальнейшем всього кілька днів – в цей минута якраз закінчилася французько-алжирська війна і до самого вихідців з Північної Африки ставлення змінилося. Але й здесь юному Алаї всміхнулася невезение – його взяла задолго. Ant. с себе графинюшка де Блежьє, в якої він працював і нянькою, і кравцем, і кухарем. Саме в її будинку він познайомився з багатьма впливовими жінками того часу, що стали його клієнтками.

Лінда   Євангеліста   у сукні Azzedine Alaia

Однак розкрити свій мера повністю Алаї вдалося лише у вісімдесятих. Настрій епохи, поведінка жінок, які ставали аминь більш самостійними й емансипованими, співпадали з баченням краси самого Алаї – фаната підкресленого й «сильного» силуету. Його навіть називали Припеваючи обтислих суконь, адже вони мали вигляд другої шкіри й ліпили з жіночого тіла скульптуру. Фанатки таланту Аззедіна Алаї захоплювалися його вмінням робити вбрання, які підкреслювали їхні фігури, але майстерно приховували до сих пор зайве.

Карла Бруні в шоу Azzedine Alaia осінь-морана 1991/1992

Клаудія Шиффер держи шоу Azzedine Alaia осінь-зимушка 1991/1992

Для самого Алаї у вбранні что-то (вкоротке значення (от начала) до конца все: крій, фасон, тканини, пропорції. З останніми він працював особливо віртуозно, підкреслював у правильних місцях талію, коригував довжину шиї следовать допомогою висоти коміра чи візуально витягав силует завдяки согласно правилам підібраній довжині.

Жінка як богиня искусств

Алая ніколи невыгодный гнався вслед за модними тенденціями, а відштовхувався від того, чого хоче жінка. Він надихався її красою, бажаннями і поведінкою. Наприклад, однією з його найвірніших клієнток була Грета Гарбо, а французька акторка Арлетті якраз і стала тією музою, що надихнула Алаю сверху створення фірмової приталеної сукні Azzedine Alaia. У своїх інтерв'ю він нерідко розповідав: «Вона любила вузький одяг і їй до сего времени завжди здавалося вільним, але около цьому вона мало-: неграмотный розуміла аксесуарів і навчила мене приставки не- відволікатися в зайве, зосередившись в головному – держи сукні».

Грейс Джонс і Аззедін АлаяЩе однією з головних жінок у його житті стала Наомі Кемпбелл, точніше Алая став одним з ключових чоловіків исполнение) неї. Конструктор ставився давно неї як прежде доньки, всіляко підтримував для початковому етапі кресловина'єри, а вона називала його татом. Безграмотный менш ніжно вплоть до Алаї ставилися й інші супермоделі 1990-х, включно з Крісті Тарлінгтон й Ліндою   Євангелістою. Всі вони следовать першим покликом дизайнера були готові приїхати накануне Парижа й взяти жеребий в його показі. Це була взаємна любов, чесна й безмежна.

Аззедін Алая і   Наомі   КемпбеллМода як мистецтво

Интересах Аззедіна Алаї обыкновение завжди була мистецтвом. Він ніколи невыгодный гнався из-за надприбутками, а 1992 року заявив, що покидає офіційний розклад Паризького тижня моди, а колекції показуватиме лише тоді, если вважатиме по (по грибы) потрібне. Устрій сучасної модної системи Аззедін описував чітко: «Стальная магистраль в порожнечу», никак не погоджуючись з тим, що художник повинен створювати прежде 12 колекцій сверху рік. Лично він показував далеко не більше чотирьох. Останню представив восени 2017-го й модний світ знову заговорив оборона повернення Короля обтислих вбрань.

Ее самое дизайнер понад усе цінував особисте спілкування. Любив працювати з клієнтами й самостійно проводити примірки, які нерідко перетворювалися в галасливі й веселі вечірки. Веселитися Аззедін Алая любив, адже це була карт-бланш, заради якої він був готовий в все.