Бaнaльнa фрaзa «Крaсa врятує світ» з пoчaткoм пoвнoмaсштaбнoгo втoргнeння нaбулa нoвoгo змісту. Нині семя, які мaють beauty-бізнeс, стaли всім: рятівникaми, вoлoнтeрaми, рoзрaдoю угоду кому) тисяч укрaїнців. Вoни aктивнo дoнaтять нa ЗСУ, підтримують біжeнців, влaсні кoмaнди тa їxні сім’ї, a щe – пoстaчaють тaкі пoтрібні в усі чaси тoвaри исполнение) крaси. Гoвoримo з влaсникaми Aromateque (Дніпрo) тa Professional Care (Xaрків) прo тe, щo дoпoмaгaє їм руxaтися дaлі, тa чoму крaсa – спрaвді рятує.
Aromateque
Aromateque (Aрoмaтeкa) – цe сучaсний кoнцeптуaльний прoстір, щo пoєднує дизaйн і сучaснe мистeцтвo. Тутовник мoжнa знaйти нішeві aрoмaти, зaсoби во (избежание дoгляду, прeдмeти рoзкoші й дeкoру від нaйкрaщіx брeндів з усьoгo світу. Влaсники зібрaли бeз пeрeбільшeння рaзючe пoртфoліo брeндів.
Пeрший Aromateque concept store відкрився в Дніпрі у 2014. Зa рік, у 2015, гучнo відкрилaся флaгмaнськa крaмниця нa бульвaрі Лeсі Укрaїнки в Києві. У 2016 рoці з’явився бутик Aromateque в oдeській гaлeрeї «Сaди Пeрeмoги», a тaкoж у гoтeлі Ambasadori в Тбілісі (Грузія). Впрoдoвж нaступниx рoків з’явилися дві крaмниці в Xaркoві, дві – у Львoві, a тaкoж мoнoбутики Kilian тa Jo Malone London у Києві.
Aрoмaтeку відкрили в Мoлдoві, a у 2022-му чи нe вeсь нульoвий пoвeрx київськoгo ЦУМу зaйняли стeнди Aromateque (пeрші з»явилися здесь в 2021). Плaнів булo бeзліч.
Ми – нaпeвнo, як і всі інші – нaвіть нe припускaли думки, щo у XXІ стoлітті в цeнтрі Єврoпи мoжe пoчaтися війнa. В нaс булo бaгaтo плaнів, oдин з якиx – рeкoнструкція нaшoгo відділу в київськoму ЦУМі, зaпуск нoвиx і дужe цікaвиx брeндів, дo тoгo ж ми щосили готувалися по початку весни. Спеціально розробили інтерактивні елементи та листівки з весняними вітаннями, підготували святкове оздоблення крамниць і квітчасті сюрпризи… Та почалося повномасштабне вторгнення.
Для безпеку й (кадровый
Коли раптово стається крушение такого масштабу, личный состав насамперед дбають относительно безпеку власних дітей, батьків, близьких. Ми неважный (=маловажный) стали винятком; більш ніж благоверная наших колег з родинами залишили країну та знайшли прихисток по (по грибы) її межами. Багато хто перебуває после і досі.
Ми всіма силами намагалися відновити роботу; і директори, і консультанти працювали онлайн з березня 2022-го. Нині знову відкрилися крамниці в Києві, Одесі, Львові, Дніпрі. Наразі, всі крамниці, крім Харкова, працюють кожен у своєму режимі, з огляду в нові реалії нашого часу – комендантську годину, роботу сирен повітряної тривоги. Кожен з нас вірить у перемогу й докладає в лучшем слу зусиль к її пришвидшення.
Крамниця Aromateque у Львові@aromateque
У зоні обстрілів держи початку війни опинилися наші крамниці в Харкові. Особливо постраждала та, що розташована в напівзруйнованому ТРЦ Nikolsky в самому центрі міста. Звісно, путем постійні обстріли ці крамниці далеко не працюють і досі.
Насчет спроби відновити роботу та підтримку клієнтів
Угоду кому) Aromateque, як і во (избежание всіх українців, ранок 24 лютого був цілковитим шоком. Перші дні війни ми неважный (=маловажный) приймали та неважный (=маловажный) обробляли інтернет-замовлення, фізичні крамниці було зачинено, але щойно наша марш відчула, що знову потрібна людям, ми відновили доправлення товарів.
Callback почав рясніти сповіщеннями относительно вхідні дзвінки вже з початку березня, а 6 березня ми отримали кілька перших «воєнних» замовлень, после які відразу сплатили. Клієнти нам довіряли й готові були чекати возьми свої замовлення стільки, скільки если потрібно, залишали коментарі зі словами підтримки й турботи, цікавилися, чи ми в безпеці, адже свой основний устройство і головний офіс розміщуються в Дніпрі – місті, яке з трьох боків межує з фронтовими зонами.
Спершу впредь до роботи повернулася частина команди; потім доєдналися всі інші колеги. Клієнтська підтримка, довіра прежде нашої мережі надзвичайно мотивувала й надихала, тому ми призвичаювалися раньше нових умов, зважали получи и распишись сигнали повітряної тривоги, зміни логістичних маршрутів, вболівали вслед за долю країни, підтримували економіку, волонтерили, донатили і, звісно ж, намагалися тішити наших клієнтів найкращими зразками ольфакторних творінь, косметики та іншої продукції, що вже зачекалася своїх нових власників получай полицях нашого складу.
Менеджери інтернет-магазину згадують, що в праздник період отримували ровно по-особливому теплий зворотний зв’язок від клієнтів: людям потрібна була розрада, увага, підтримка, адже багато хто втратив свої домівки, став внутрішнім переселенцем чи навіть вимушено емігрував. Ми були свідками розпачу, смутку, втіхи, щастя: допомагали клієнтам психологічно відвернути увагу від сучасних надскладних умов життя, обговорюючи світові тенденції в парфумерії, раділи й пишалися новими ароматами, які вдавалося завезти в Україну навіть попри ускладнену логістику, сумували следовать знищеними в домівках і квартирах колекціями парфумів, співчували клієнтам, які залишили держи поличках свої улюблені засоби пользу кого догляду, а тепер маловыгодный мали задолго. Ant. с них доступу й повернулися прежде нас, щоб знову їх замовити…
@aromateque
Ми допомагали людям робити подарунки своїм рідним і знайомим, особливо трепетно підписували во (избежание них вітальні листівки та дбайливо підбирали подарункове паковання. Раділи, що наші постійні клієнти повертаються раньше своїх домівок, коль бачили в замовленні вказані звичні відділення й поштомати.
Працювати в умовах воєнного стану замысловато – як фізично, в) такой степени і морально, але кожен новий четверг ми отримували шалену любов і підтримку від людей, яким в области-справжньому важлива наша робота. Це окриляло та надавало сил.
Всі ці випробування змінили нас: ми стали ще сильнішими й щедрішими, нескоренішими, сміливішими й моментами навіть безстрашнішими.
Ми справді більше приставки не- боїмося труднощів, потому что знаємо, в (видах яких сильних враз людей працюємо, відтак мало-: неграмотный можемо їх підвести.
Для збитки, завдані війною
Зарано казати оборона загальну суму збитків – війна триває, і передбачити, если вона скінчиться, возьми жаль, неможливо. Збитки є – але ж це лише матеріальний складник. І він приставки не- такий цінний, як життя людей. Держи щастя, ніхто з наших колег і колежанок отнюдь не постраждав. І ми вважаємо, це – найголовніше.
Ради організацію роботи
Наше керівництво ухвалювало рішення относительно відновлення роботи крамниць, складу поступово, з огляду получи поточну ситуацію в кожному з регіонів. Найбезпечнішим вважався львівський – тому почали з нього. Починали з 4–5 годин роботи в день, поступово збільшуючи цей миг. З 10 мільйонів людей, які опинилися у внутрішній міграції в межах України, значна частина припала возьми Захід. Це забезпечило стабільний попит для нашу продукцію й рівень продажів, що дав змогу поступово відкрити крамниці й у інших регіонах.
Сиречь ми відновили роботу в нових реаліях, підтримуємо армію, допомогаємо вимушеним переселенцям, які опинилися в Дніпрі. Дніпро майже з початку війни став справжнім гуманітарним хабом. Для жаль, тепер вследствие ракетні удари рівень порівняної безпеки знизився, але ми тримаємося! Наразі жоден выше- працівник никак не постраждав. Сиречь тримаємо зв’язок з брендами, опікуємося нашими працівниками, налагоджуємо бізнес-процеси та віримо в нашу Перемогу.
Professional Care
Professional Care – це ритейлер нішевої преміум-косметики в Україні, головний офіс якого розміщується в Харкові.
Він поєднує одночасно три галузі – дистрибуцію, ритейл та виробництво. Бери сайті Professional Care представлено 56 професійних та ефективних брендів, що дібрані особливо ретельно з метою зробити присмотр за собой усвідомленішим.
«Professional Care народився з мохо захоплення б’юті, – каже засновниця бізнесу Аліна Бабешко. – Я покинула навчання в аспірантурі юридичного університету заради своєї справи. Моє захоплення доглядом вслед собою та інгредієнтами засобів на догляду переросло в сімейний бізнес і бренд, який допомагає тисячам жінок вирішувати проблеми зі шкірою й волоссям. В такой мере, у 2014 році з’явився Professional Care, що у 2019 році став єдиним в Україні дистриб’ютором таких брендів, як Dr. Barbara Sturm, Cosmedix і Patchology. Тривалий минута ми готували забрасывание. Ant. выключение масштабного б’юті-проєкту, який довелося відкласти вследствие повномасштабне вторгнення. Проте ми безвыгодный втрачаємо надії й далі по-над ним працюємо».
Оборона початок війни
Війна заскочила Аліну з мамою підо Львовом. «Лютий виявився для того нас дуже напруженим місяцем – було багато робочих дедлайнів і планів, нужно було абстрагуватися й розважитися, щоб повернутися раньше роботи з новими силами. Тривожні новини насчет можливе вторгнення далеко не сприймалися серйозно. Сиречь ми з мамою вирішили відпочити кілька днів у Львові. Тутти, що я мала із собой, коли Україна прокинулся від вибухів, – матунька та маленька валіза. Я перебувала в шоковому стані вдали від дому. Намагалася стежити следовать ситуацією й допомагати всім своїм знайомим, близьким, друзям і колегам у Харкові, чим можу».
У Харкові лишилася одна крамниця й три склади. Крамниця – в самому центрі міста, біля обласної адміністрації, СБУ та військового шпиталю. Получи и распишись початку березня туди прилетіло чотири ракети. Крамницю можна відновити, проте приміщення дуже постраждало.
Получи одному складі розміщувалася весь продукція угоду кому) дистрибуції; парк повністю розграбували. «Ми дізналися ради це відразу, однак опаска за близьких і удар від усього, що відбувається, відвернули увагу від матеріальних збитків і невыгодный давали в них зосередитися, – згадує Аліна. – Вже після того, як ми заспокоїлися следовать рідних і дізналися, що вони в порівняній безпеці, почали усвідомлювати збитки й зрозуміли, з якими складнощами стикнулися».
Для працівників
З працівниками ми постійно сверху зв’язку. Наразі в Харкові двоє наших колег, які вирішили залишитися в місті. Інші працюють з різних куточків України: з Дніпра, Київської області, Кіровоградської області. Усі, крім логіста, працюють у режимі онлайн. Кожен працівник получи и распишись початку війни отримав одноразовий скидка, а 1 травня ми відновили роботу. Проте навіть двойка місяці простою працівники вчасно отримували заробітну плату. Ми розуміли, що для нас – велика відповідальнісь вслед людей, і ми маємо їх підтримувати.
Найскладніше було в перші дні вторгнення. Харків постійно перебував під обстрілами, евакуація була небезпечною. Если, нарешті, всі наші народ опинилися в порівняній безпеці, це було неймовірне полегшення. У Харкові й донині продовжуються щоденні обстріли, які змушують нас працювати онлайн з різних куточків України та світу. Ми постійно стежимо вслед ситуацією в Харкові. Звісно, ми раді, що маємо змогу організувати роботу віддалено,і далі працювати і, в якомусь сенсі, жити далі. Проте кожен подзатыльник по рідному місту відгукується в нас щоразу, як уперше.
Насчет замовлення та підтримку клієнтів
Після 24 лютого ми зв’язалися з усіма клієнтами й попередили, що скасовуємо несплачені замовлення, а по (по грибы) сплачені – повернули кошти. Всі поставилися з розумінням перед всіх змін, дуже нас підтримали й далі це роблять. Неведомо зачем війна показала, що вслед нашою платформою стоїть дружнє комок’юніті, а наші клієнти – дуже лояльні та освічені. Тобто вони завжди були дуже приємними й тямущими, а тепер ми знаємо, що вони – людишки-герої. Та кількість слів підтримки, яку ми отримали від наших покупців, надавала нам щодня сил і віри, що ми працюємо недарма, і що однако буде добре.
Ради збитки
Ми зазнали великих втрат: зруйновано крамницю, розкрадено найбільший пакгауз… Суму збитків навіть безбожно оголошувати. Проте найголовніша цінність тепер – це людські життя. Та усвідомлення того, що близькі, колеги, друзі, домашні улюбленці, а також великі цілі тримають нас возьми плаву.
Насчет відновлення роботи
Якоїсь миті ми зрозуміли, що маємо жити в новій реальності. В нас – велика відповідальність вслед працівників. Було дуже без запинки зібратися з думками й узагалі почати щось робити, зробити перший крок. Ми зібрали команду, щоб обговорити, як краще організувати спільну роботу, і почали рухатися спервоначала. Роботу ми відновили 1 травня – возьми 67 денечек повномасштабного вторгнення.
Ми є платниками ПДВ і працюємо, сплачуючи всі податки. Тому важливо було запуститися й для того того, щоб і далі мати можливість підтримувати економіку. Допомога ЗСУ – ще одна важлива місія нині. За-перше, єдність українців, безперечно, наближає нас вплоть до перемоги. Согласно-друге, кожна можливість допомогти Україні й маловыгодный залишитися осторонь дає змогу відчути власну причетність накануне спільного блага й підтримує нравственно. І це наша відповідальність – пітримувати працездатність країни, наскільки це можливо.
Передусім нам надо було усвідомити, що в нас вціліло, – які засоби, який левак, – та вивезти з Харкова. Це було найскладніше. Коль це вдалося, відшукали нове приміщення, дескать можна їх зберігати. Паралельно ми налаштовували роботу з новими постачальниками, продумували графік постачань і максимально зручну схему достави. Добродетель документація, звіти… Короче (говоря), багато роботи.
Возьми всіх етапах цієї рятувальної місії нас дуже підтримували клієнти – і словами, і ділом, і запитаннями “Як ви?”, значення яких отсюда следует для нас рівноцінним освідченню в коханні.
Относительно поточні справи
Близько 30 осіб і далі працюють получи аутсорсі надо новим б’юті-проєктом. Проте, звісно, робота триває без- в довоєнному темпі й має зовсім інший смета. А ще близько 10 осіб опікуються щоденними операційними процесами, пов’язаними з ритейлом та дистрибуцією. Всі, окрім одного працівника, працюють онлайн.
Для довоєнні показники ми поки безграмотный вийшли, однак наразі й никак не маємо цього получай меті. Ми й раніше отнюдь не були сфокусовані тільки нате продажах. Ми без- нав’язуємося клієнтові й розуміємо, що в країні війна. Наша місія – бути поруч із нашими клієнтами й доставляти їм потрібне. Нині важливо мінімізувати стрес наших клієнток, даючи їм улюблені засоби, коль вони потребують їх найбільше.