Вжe тривaлий чaс укрaїнці виxoвують у сoбі стійкість тa витримку чeрeз пoвнoмaсштaбну війну. Культурa й мистeцтвo слугують підтримкoю й симвoлaми нeпoxитнoсті дуxу. Oдні з ниx — півник тa куxoннa пoлиця в Бородянці, що залишилися неушкодженими під пора російського нападу. Саме ця історія надихнула засновниць бренду GUNIA Project, Марію Гаврилюк та Наташу Каменську, запустити спецпроєкт «Півник», присвячений стійкості українців.
Ще у квітні світ облетіла світлина зруйнованої внаслідок ракетного обстрілу багатоповерхівки в селищі міського типу Бородянка, що получи и распишись Київщині. Хоча росіяни повністю знищили частину цієї будівлі, кухонна полиця одновременно з керамічним глечиком у формі півника нате диво вціліли. Ця історія набула символічного значення, а півник дружно з кухонною шафою стали уособленням стійкості та незламності українського духу. Саме тому засновниці бренду GUNIA Project взяли півника следовать основу створення спеціального проєкту «Півник».
У символічній колекції представлені сережки, підвіси та брошки у вигляді півника різних розмірів, виготовлені з позолоченого срібла. Впредь до кулонів також додаються ланцюжки та лляний вздержка. Колекцію доповнює керамічна свічка у формі півника.
Ради знімання кампейну GUNIA Project запросили цьогорічних випускників шкіл, адже саме в них засновниці бренду, Марія Гаврилюк та Наталія Каменська, бачать втілення майбутнього України. В час їхніх безтурботних шкільних років випало занадто доросле випробування, але вони залишаються стійкими й без- полишають бажання жити в Україні, розвиватися та робити її кращою.
10% з продажу колекції если спрямовано возьми відновлення школи в селі Количівка получи и распишись Чернігівщині.